המסלול לתנועה וכוראוגרפיה

אפשר לגעת במחול ב2 דרכים – האחת כסוג של ספורט תחרותי והשנייה כסוג של אומנות.
אנחנו חיים בעולם מלא בדיכוי, תחרותיות ואלימות, לכן לתפיסת בית הספר של ‘אדמה’ יש לעבוד עם הגוף בתבונה יתרה. אנחנו מאמינים שצריך לשכלל ולהעצים את הגוף הרוקד מבלי לאבד את יכולותיו הטבעיות ואת האיכויות האישיות הטמונות בכל אחת ואחד. כשעוסקים במחול לפעמים ישנה אשליה של שלמות בניסיון להביא את כל הגופים לאחדות למראית עין. אומנות יכולה להיות כלי לביטוי חוסר השלמות, המגבלות, הכאבים והקונפליקטים בחוויה האנושית.

בית הספר מזמין את התלמידות להתמודד עם מגוון רחב של טכניקות תנועתיות, חלקן בדגש הפיזי וחלקן בדגש היצירתי. בית הספר של ‘אדמה’ לא עושה הפרדה בין רקדן מבצע לרקדן יוצר למורה לתנועה – מתוך כך רוב המורים בבית הספר הינם רקדנים יוצרים בהווה ששמים דגש גם על טכניקה וגם על יצירה אישית. בבית הספר אנו שמים דגש על נוכחות בימתית ופרפורמנס ועל היכולות להפוך את המחול לאומנות מתקשרת. בכדי לייצר אומנות מתקשרת התלמידים נפגשים עם מגוון רחב של אפשרויות בימתיות – עבודה עם פיזיות נקייה, עבודה עם טקסטים, עבודה עם חפצים ועבודה עם מצלמה.