בית הספר לתנועה

בשיתוף מכללת ספיר

ריפוי בתנועה סמסטר א' - שנה א'

יום שני – 24+31 באוקטובר \ 7+14 בנובמבר:

תבונת הגוף אימון ותרגול פיזי להכרת המבנה הגופני – כיווני המפרקים, תנועת השלד, רצפי תרגילים המכוונים אל המערכות השונות ומאפשרים יציבות, גמישות פיזית מנטאלית, והתקרקעות, כל אלו יאפשרו לנו לחוות את הגוף שלנו בפשטות, ללא שיפוט, כפי שהוא, נאפשר לעצמנו להקשיב ולטפח אותו מתוך קבלה. לעיתים אנו נוטים לראות את הגוף הפיזי כדבר שיש בו מגבלה, כסוג של משקולת, אנו נהים תובעניים וביקורתיים כלפיו, כשאנו לומדים לפעול ולנוע עם הגוף ממקום עדין וקשוב אנו יכולים להיפגש אתו באופן חדש, לשנות ולהחליף דפוסים שהתקבעו בתנועה טבעית ואוטנטית ממקום מכבד ותומך.

יום שני – 20+27 בנובמבר:

מיכל ארזי

בוגרת בהצטינות בטכניון חיפה אדריכלות נוף, מתמחה בהוראת יוגה מטעם מכון וינגייט ישראל – הנהלת אורית סנגופטה, בוגרת לימודי תרפיה בתנועה באקדמיה למחול ברוטרדם הולנד ,למדה בבודפסט עם פריי פאוסט, יוגה באמסטרדם עם טרזה קאלאדם, מורה מתמחה בהוראת מיומנויות הקרקס: אקרובטיקה אווירית, חבל, טיסו וטרפז.

מלמדת תנועת התודעה במרכז אדמה בשדרות ובמסלול כוריאוגרפיה ותנועה במכללת ספיר.

יום שני – 5+12 בדצמבר:

יום שני – 19 בדצמבר:

יום שני- 26 בדצמבר – חנוכה

יום שני – 2 בינואר:

יום שני – 9 בינואר:

יום שני – 16 בינואר:

ריפוי בתנועה סמסטר א' - שנה ב'

יום ראשון – 23+30 באוקטובר \ 6 בנובמבר:

כשאנו חשים כי קיים בנו 'מרפא' לנפש, נראה כי הכל מונח במקומו בשלום. מה מאפשר ל' מרפא' להיות בשגרת חיינו מתוך נכונות ונוכחות, לא ככזה המחכה לקיצון על מנת להגיע, אלא זה השוהה בנשימה, במרווח, באורך הרוח ושוויון הנפש, אלו יבואו ויחלפו כמו הרוח, כך משתנה הרוח שבנו, כשנתחיל לחוש בה באותה ודאות, נאמן את עצמנו לפתוח ולסגור, לעלות ולהוריד, לווסת את הטמפרטורה ולאזן בין היובש לרטיבות, כמו בביתנו הפיזי כך בביתנו הגופני. ריפוי הינו פרקטי כמו גם מנטלי, רגשי רוחני, הקורדינאציה המעודנת, המאפשרת לכפות הרגליים להלך כאן בעולם, לידינו לייצר ולברוא, ולהלך הרוח להיוותר שקט וממוקד, היא זו המביאה את כלל יכולותינו לכלל ביטוי, היא זו הממקמת את ה'מרפא' עמוק בתוכנו.

יום ראשון – 13+20 בנומבר:

יום ראשון – 27 בנובמבר:

יום ראשון – 4+11 בדצמבר:

יום ראשון – 18 בדצמבר:

יום ראשון – 25 בדצמבר – חנוכה

יום ראשון – 1 בינואר:

יום ראשון – 8+15 בינואר:

מסמך 3
מסמך 1
מסמך 5
שכיבה שחור לבן

בית הספר לתנועה

בשיתוף מכללת ספיר

כוריאוגרפיה ותנועה לתואר ראשון

כוריאוגרפיה ותנועה לתואר ראשון

ריפוי בתנועה לימודי תעודה

ריפוי בתנועה לימודי תעודה

כרטיסים | הנחות | אירועים | מוסיקה וספינג' של דניס

נרשמים כאן

Top דילוג לתוכן